This entry was posted
on Friday, November 21st, 2008 at 3:56 pm and is filed under Grafica.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
Intr-adevar, Uculeana are o gramada mare de talent. Nu numa la desenat.Dar ala la scris nu stiu de ce nu-l foloseste.Ma ard degetele sa povestesc despre ea da poate s-o faca si singura.Cu un bocanc doi de imbarbatare:)
nuuuu, cu bocanc de imbarbataaaree
nuuuu am talent la scriiiiiiiiis ! cand am talent la ceva am si rabdarea pe masura.
rabdare la scris
deloc
chiar acum deoarece ieri acest blog nu a vrut sa posteze comentariul
dupa ce avusesem cu mine insami toata sa-mi explic clar repsectiva idee
din cauza asta mi s-a terminat toata rabdarea la scris si nu ma mai intereseaza sa reiau respectiva ideea s-o explic
la desenat si la pictat am ceva mai multa rabdare ,rabdare pe care mi-o creez mi-o inventez.
intr-adevar in afara de talentul la spontaneitate singurul meu talent real este rabdarea de a-mi creea rabdare.
p.s.ca o definitie
lipsa de rabdare intr-un domeniu este dovada de lipsa de talent in acel domeniu , de aia zic eu ca n-am talent la scris .
Ba tre sa te contrazic.Eu am rabdare cind ma apuc sa fac ceva, dupa ce imit rece insa entuziasmul nu mai am rabdare, trebuie sa treaca o vreme sa am iarasi rabdare.Rutina ma innebuneste.O vreme am pictat in dementa am brodat in dementa o alta vreme ams cris ind ementa.Dupa aia mi-a trecut si-au trecut luni pina m-a luat dementa din nou.
@Uculet:
“chiar acum deoarece ieri acest blog nu a vrut sa posteze comentariul
dupa ce avusesem cu mine insami toata sa-mi explic clar repsectiva idee”
Si eu am patit chestia asta de nenumarate ori pana ce am invatat doua lucruri:
1. Cand scriu un pic mai mult, de siguranta dau un “copy”
la ce am scris, inainte sa dau “submit comment”, asta pentru orice eventualitate.
2. Pe situl Luanei am observat ca daca se intampla cumva ca nu mi se afiseaza comentariul ( de obicei pt. ca nu am reusit sa descifrez corect codul si l-am scris gresit), daca dau “back”, ajung dinnou la pagina in care am scris comentariul si il gasesc acolo intact.
In sfarsit, imi pare rau ca nu ai mai avut rabdare sa scrii odata si sper ca pe viitor sa-ti fie de folos sfaturile mele.
Uite ,vezi, Stanjenel, uitasem total de “back”; uitasem de parca nici n-as fi stiut vreodata !
Multumesc frumos: bunavointza ta e ca o compresa binefacatoare,ca o iluminare venind din secolul umanitarist al iluministilor .
Cu ce zici ca ma contrazi, mãi Luanã!?
Nu mã contrazici ci te exprimi plastic, eufemistic;
…în timp ce pe mine mã da afarã din casã dorul de definitii excatedra.
Tu scrii -dupa cum citesc in ultimii 3-4 ani- scrii curent, efectiv ,cu talent de compozitie. Stilul tau este coerent, paginile scrise de tine pot fi considerate in critica literara drept categorii : nuvelisticã, sau ca la Caragiale: momente, schitze; cum deoarece totodatã scrisul tãu are larghetze, respiro, pagina dupã paginã,tempo, suflu, tu ai un mare talent de romancierã.
… ce numesti tu pierderi de entuziasm?!? asa ceva nu se vede din scrierile tale;
Exista un bioritm al muncii creatoare; pe modelul respiratiei uneori trebuie sa asimilam, sa meditam, sa permitem procesul gestatiei, alteori in prim plan se afla actiunea, scrisul in sine.
Deci nu despre lipsa de rabdare,nici depsre scaderea entuziasmului nu este vorba , ci depsre aspecte si faze ale muncii creatoare.
(iar eu nu am talent la scris, pentru ca efectiv nu am rabdare sa scriu. Dacã scriu, e ori pt. a propune un poem ,un cantec, ori pentru a mã gândi mai atent la definitia starii lucrurilor- ; Nu scriu pentru a da o forma publicabilã, decat foarte foarte rar,… si doar daca izbutesc o stare de parabola,poveste sau basm- de care sa fiu multumita. )
ucule n-am suflu, mi l-am pierdut azi si era sa-mi dau si sufletu.Am anulat pacientele si m-am trintit pe pat.Am dormit ca …nu situ ca ce-am dormit si numai vita de telefon m-a trezit dracu sa-l ia.Ce spui tu suna logic desi eu in carne si oase sint departe de-a ma considera in vreo legatura adevarata cu scrisul. Am o intrebare intrebatoare.Daca public taranul roman incluzint aproape taranul roman in el, accepti sa-i faci ilustratia?
h
~~multumesc frumos NELY pentru apreciere cat si pentru calduroasele laude .
*;-)nu cred cã Luana intreabã asa intr-o doarã,totusi se pare cã somnul incomplet genereaza daplasari in constiintza temporala, Luana avind momentan senzatia( din cauza ca nu doarme ca lumea ,isi pierde suflul, dând în anginã, si-n astm) i se pare ca se afla intr-un timp revolut, pe vremea cand inca nu-si deschisese blogu”de fatza si nici vorba sa fi primit ilustratiile sub care tocmai scriem.deci,: ori ma complimentati si spuneti sincer ca astea nu-s frumoase, trebuiesc altele mai abstracte, ori refuzati categoric sa admiteti una ca asta, ; iar eu accept totul desigur in limitele mele de accptare
__________________________________________________________________
~~Stanejenel, te rog frumos : ce recomandari sã avem acum pentru Luana?se zice de nativii din zodia scorpionului cã tre’ sã doarma adinc, profund in lunile noiembrie , iulie, acestea fiind momentele joase ale bioritmului constelatiilor lor.
*sa-i zicem Luanei ca trebuie sa se odihneasca , sa bea laptic, sa nu mai bea cafea si sa doarma-?… sa-i recomandam noi asa ceva ar fi mai rau decat daca am deschide peste drum pravalie cu papuci, carti de telefon, bocanci ,farfurii volante .
___________________________________________________________________
Luana, visam azi noapte ca un tip fioros se postase indreapta ta, iar tu, pina a-i vedea chipul il intrebai omeneste daca stia de-o adresa,
omul acela era surprins ca cineva ii vorbea frumos si respectuos, tu intre timp-in vis- te metamorfozai (devenind o amica de-a mea din bucuresti medic)abandonand cautarea prin posetta, priveai in dreapta ta, spate ,constatind consternata ca te adresasesi unui individ cu sumbrã moaca de pirat; nu schimbai tonul jovial, ci-l intrebai blind de ce anume suferã si daca-l poti ajuta cu ceva;.visul continua in vizita pe la nepoti, nepoate, multa lume, strazi ,bulevarde, plecari in strainatate siin fine , ma trezeam cu senzatia ca tu, amica si nepotii mei participaserati in etape, rind pe rind la vindecarea unuia si aceluiasi borfas suferind de stomac, ce devinse fat frumos -cel -ospitalizat datorita miraculoasei voastre interventii cu piramide de cristal si ambulantze telefonic solicitate .
Tu trebuie sa ne explici mai coerent ce inseamna: a pierde suflul.
imi pare e ceva nervos- stress- lucrezi mult prea mult si nu asculti cand ti se spune sa iti iei sieste de ore lungi .
doar cat trebuie sa citesti tot ce-ti zic io acum si creste cota isteriei, normal,
mai ales ca te intreb acu’ si de multivitamine: cate si in ce fel ingurgitezi?
Multivitamine? pai cam o data la trei luni imi amintesc de ele.Am dormit ieri toata du-a amiaza si azi la fel.E drept c-am horcait mai putin si-am baut mai putina cafea, dar e absolut ocazional Cum l-am vindecat pe grasanul nervos? Poate cu un bocanc in gura?
desenele tale sint bune asa cum sint.
ma bag si eu in vorba despre somn sau lipsa lui, privind asta din alt unghi.
nu dau sfaturi unui medic, ca s-ar caca lumea pe ea de ras! dar….
tu Luana stii la fel de bine ca si mine ca, daca ai avut pacienti haotici sau in lipsa de energie,i-ai completat voluntar sau involuntar.
iti pot da un exercitiu foarte simplu pentru recuperare de energie ( 15 min. de somn in acea pozitie echivaleaza cu 7 ore de somn normal).
eu il practic din 2000. dorm doar 4 ore pe noapte ( sincer, de mult mai multi ani decat din 2000) dar mai nou…cel putin 15min in acea pozitie. sunt in perfecta ordine.
daca o sa te intereseze, o sa-mi spui. zau ca nu are legatura cu contorsionismul!
tot ceea ce faci tu ptr pacienti tai implica schimb de energie. astia ti-o cam fura, ca sa zic asa. ei nu vor…asta e!
cat despre “o saptamana plina de somn” …nici nu ar fi asa de rau! hi hi hi
ptr. ucu !
mai ucule…mai ucule mai…ori nu ti-e bine nici tie?!
pai ti-a venit de duca, de ai dubii in privinta calitatii lucrarilor?
sunt foarte bune!
am vazut multe la viata mea si am multi prieteni pictori, graficieni, sculptori, decoratori, scriitori etc ….obosesc sa-i insir!
sunt suficient de stilizate, suficient de expresive……
au mesaj…
nasc ganduri!
ce Doamne vrei mai mult?
Nelly, explica-mi metoda ta de dormit in aceeasi pozitie 15 minute ,serios ma intereseaza.pacientele trag energie cit incape-n ele, am unele dupa care ma simt sfirsita total.Incerc sa ma apar dar tot fuge energia din mine.Nu mereu intre o pacienta si alta am timp sa refac energia si-asa una peste alta ma trezesc ca o lamiie stoarsa.Si mi se pare ca uneori somnul nu-mi ajuta.Asa ca astept metoda ta te rog.
Ce vrea Uca? pai din cind in cind ca noi toti are nevoie de-os carmaneala buna.
ok.
“cand te duci la somn, sa ai pielea curata si uscata, fara uleiuri pe ea.”
adica fara creme sau emolienti de genul asta. baia si atat.
“apoi iti pui o pereche de sosete grosute in picioare, care sa nu te incomodeze.”
sa nu stranga, sa nu zgarie.
“dormi pe burta, cu mainile in ce pozitie iti vine bine. sub cap, sau peste cap.
fara perna sau cu una de dimensiuni mici in grosime.
capul il tii intors spre stanga.
foarte imortant: capul spre stanga ta!
picioarele mai sus decat restul corpului, dar nu cu mult.”
cat ai pune o perna zdravana sub ele.
“daca esti friguroasa, te invelesti pana sub omoplati. nu acoperi niciodata zona cervicala.”
este un exercitiu yaqui…un trib indian din Mexic cam cu 10.000 de ani inaintea tuturor indienilor de care mai stim cate ceva.
SHAMANII ..astia sunt. incearca sa ma crezi, desi nu ai motiv concret.
asa trebuie sa dormi.
cat despre a nu mai lasa cuconetul sa-ti fure energia….
gaseste “un lacat” pentru HARA.
HARA…oceanul de energie al fiintei umane, este intre plexul solar si cam la 2-3 degete deasupra ombilicului.
eu, crestina fiind, imi fac cruce peste zona asta.
gaseste ceva in care crezi cu tarie, daca nu….inventeaza un gest pentru asta! un cuvant, o rugaciune, un semn…orice! dara fara sa te indoiesti vreodata ca nu te-ar ajuta!
mda…suna tare ciudat ce zic! sunt crestina, practic shamanism-ul (calea visatorului) …ma rog! pentru mine Dumnezeu este …
ESTE. atat!
sper sa-ti ajute.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….vezi ca dupa cateva zile in care vei dormi asa, o sa cam “tzopai” din surplus brusc de energie. nu o sa ai stare!
dar apoi te echilibrez in mod firesc.
ma bucur de cunostinta si eu practic shamanismul.Sint chiar viitoare sefa de trib:) in siberia unde una din surorile bunicii corpisnita aia care s-a anscut de culoare neagra de-au zis toti ca-i negresa…e marea lupoaica conducatoare si sanu ma intrebi cum a ajuns o evreica nemtoaica sa faca chestia asta ca habar n-am.Am fost la ea in luna mai si am devenit bloc de gheata,lasa ca-ti poevstesc.la noapte o sa incerc exercitiul tau capul spre stinga spui? Ok, sa vedem cum reactioneaza nebuna de tiroida.mersi de indrumare.
Semnul meu ar trebui sa fie steaua lui david dar nu ma inteleg cu ea sub nici o forma nu pot s-o sufar chiar dar o sa-mi fac un semn, il gasesc eu.poate un talisman cu un corb, ori sarpe.sint nascuta-n noiembrie,zodia sarpelul.Tu?
13 februarie, varsator, maimuta de pamant.
libera ca pasarea cerului.
da…un corb!
firar’ sa fie…shamanii si semnul corbului!
da, spre stanga si nu altfel. poate ca nu va avea rezultate chiar din primele 2-3 zile. insista, te rog.
cat despre tiroida…pacaleste-o! pasele energetice asupra ei o pot echilibra suficient cat sa te mai scuteasca!
Doamne…..daca esti viitoare sefa de trib, sincer (chiar nu glumesc) ai cam
pus-o! ca nu te prea lasa Universul sa te joci cu asta! adica te lasa…da vai de dosul tau apoi, ca nu-i de luat in gluma!
Nellyyyyyyyyyyyyyyy,am incwercat aseara, poti sa-ti spun c-am rezistat 15 minute in primele 5 m-a desfundat de-a inceput sa-mi curga nasul sa-mi hiriie gitul si sa aud avioanele care patruleaza in cursa pe linia tel-aviv gaza:) ba chiar am vrut si pipi.Dupa 5 minute tiroida a inceput sa se zbintuie da am ignorat-o total, spre sfirsit m-au cam deranjat titzele ca stateam pe ele da le-am dat pass parole:) Oricum am cascat groaznic tot timpul si daca reuseam sa ignor efectele secundare precis dormeam.In orice caz continui ca mi-a placut.
Stiu c-am pus-o si-n final va trebui sa-mi iau faptura si sa o car la copiii aia.Nici nu-i chiar asa de rau acolo cinstit, dar inca ma intreb de ce nu-si aleg unul dintre ei, sau mai degraba de ce nu si-au ales pina ce sora-sa lui bunica-mea a aterizat acolo.Nebanuite-s caile universului si cred ca sa alegi o psihiatra sefa de trib la shamani e o ironie totala, dar nu prea hotarim personal…
Intrebare: cu ce mina se face cruce?
Deci Luana, daca esti scorpion, inseamna ca deja a fost ziua ta asa ca pot sa-ti urez LA MULTI ANI!, multa sanatate si sa-ti tina Dumnezeu naravul, ca ne inseninezi zilele.
( Cand ai zis ca in noiembrie e ziua ta am crezut ca esti sagetator ca fiica mea, ea-i nascuta pe 26, si asteptam sa treaca luna, ca nu cumva sa-ti sa-ti fac uraturile inainte de
ziua ta .
Multumesc Stinjenelule.A fost ziua mea, pe 2 noiembrie. Da felicitarile-s bune oricind. La multi ani fiicei tale si mute succese-n tot ce face, iar tie sa te bucuri de ea si de tot ce face.
ha ha ha ….ce de efecte secundare la exercitiu! dar nu-i nimic grav.
ma bucur sa stiu ca vei continua.
crucea se face cu mana dreapta (dar cred ca intrebarea era retorica!)
m-am gandit la Steua lui David si la faptul ca nu o poti suferi. nu stiu eu motivele tale, dar pe cele de ordin general le banui. incarcatura energetica multa…multa suferinta pe un simbol. dar eu stiu ca el este mai de mult in istorie si semnificatiile esoterice sunt usor altele.
in fine…iti vei gasi tu cel mai bun “lacat”.
daca pleci de la gandul ca esti un “bun releu” energetic, vei lasa sa treaca prin tine energiile lor (pacientilor) si vei da mai departe din ceea ce primesti la randul tau din univers. nu oprii nimic de la ei. lasa ca sa curga tot. gandeste-te la sursa ta de energie si fii in permanenta legatura cu ea. nu stoca si nu genera tu energia cand faci tratamente. de asta te simti secatuita. generezi pentru ca astia au nevoie, ei iau de la tine si tu nu mai poti.
retii si generezi energie doar in scopuri ce te vizeaza direct. in si pentru faptele (actele) tale.
cat despre cine pe cine alege…inclin sa cred ca universul ne-a ales de mult, am consimtit si noi cumva la asta chiar daca nu ne mai amintim…..si altfel spus: trebuie sa o faca cineva si pe asta, nu?!
ha ha ha….da da…chiar e o ironie! dar crezi ca un fost om de presa (radiotv), actualmente muncitor in arhitectura (desenator) e mai potrivit?
stiu cum facem: eu ii duc cu vorba-cateva emisiuni pe zi si i-am terminat cu nervii- iar tu ii tratezi! bine?
daca nu, ne-am fript!
Nelly, de cind trateaza psihiatria ceva mai fata? Pot sa le dau apstile, de-alea care se bat cap in cap, ca orice medic care se respecta.Ii trec de la cald la rece pina se vindeca singuri:)
Nu-mi place ateaua lui David fiindca detest colturile goale.Prea multe colturi goale, 6 intr-un singur semn cu mijlocul descoperit.Nu mi se pare c-ar apara pe cineva si din cite s-a dovedit nu s-a aparat niciodata pe el insusi.Crucea-mi place imi place simbolul de la inceput, cel egiptean adica.De ce se face cu mina dreapta cind stinga-i cea cu inima?
Ce facem noi acuma probabil c-am acceptat cindva desi nu-mi aduc aminte sau nu am acceptat la modul de accept direct cum sintem obisnuite.Nu cred ca e important in fond.Unii se nasc sa fie profesori altii se nasc sa fie avocati noi ne-am nascut sa fim ce sintem.Da shaman in siberia mi s epare totusi o chestie …deosebita,nu?
LA MULTI ANI , STANJENEL, tie si fetitei tale.Fericire,multã sãnatate, bucurii.
- o vorba din batrini zice intre 24 si 26 noiembrie se nasc sagetatorii -directori- de fabrici, uzine si coperative de arta.
____________________________________________________________________
dragi doamne despre samanism
deoarece mai tot ce scriu oricum, vine inteles cam anapoda, s-ar putea sa fie din cauza mea ,oare?si totusi nu abandonez scrisul da’ iata, ma arunc in noianul cuvintelor
a-)despre energizare – dezenergizare
singura metoda de a crea o punte regeneratoare intre terapeut si pacient(e),o punte, da, deoarece terapeutul nu trebuie sa iasa extenuat din sedinta, ci cu satisfactie de a fi constat o cat de infima dar concreta imbunatatire a starii subiectului -pacient- deci singura punte regenerativa este dialogul
bla bla -pe teme de suflet – in care si terapeutul pune propriul suflet …
cat suflet poti pune fara a te expune morbului absorbant extenuant .
tatonand capacitatea pacientului de a conecta zona sufleteasca in discutie-
diagnosticul psihic este demon rasucitor;
beteagul cauta sa te convinga sa intri cu el in luntrica orbecatuitoare rasucirea sa;
tu nu-l lasi sa te joace el pe tine, deoarece el nu stie sa joace- de aceea e diagnostic-
b)-am sa probez si io somnu’ pe burtica regenerator-
stiu ca face f. bine-
insa chestia cu absentza de crema? NU ,nu cred(…)
eu-daca nu uit- inainte de somnic imi pun sapte tone de nivea pe pleoape si inca–un zbenghi pe frunte(in locu’unde-si picteaza indianele cel punct rosu) -
_______________________________________________________________- ,
metode in apararea portilor, usilor, schacrelor…
HARA
privit ca forma(spatiu) axial, crucea reprezinta-conecteaza :
(BIPLAN)
+
+-|-+
+
zenit-nadir , dreapta-stinga-
sus-jos,nord-sud,…(in numele tatalui si-fiului (la crestin)
est-vest,vecini-neamuri,…(si-al duhului sfint(la crestin)
(SPATIALIZAt)
inainte-inapoi,viitor-trecut.
etc…toate aceste reprezentari trebuies constientizate punct cu punct, lucru simplu pt. cine are obisnuinta de a scrie jurnal de bord.
………………………………………………………………
crucea lui david insasi are la baza un sistem axial -sinequanon.
din cea mai adinca vechime, crucea lui david este o descriere a metodei de gimnastica /mentala (-sus-jos-dreapta, stinga, diagonale, duct ducator la unitate si nedezmembrare)
o gimnastica inteligenta venita in ajutorul omului, fiinta conectata atit la la planul social, cat si la natura, stele, dumnezeu.
sistem axial ce presupune constientizarea verticalei si orizontalei
-notiuni concret anatomice ale fiintei BIPEDE si arhitecturii sale imobiliare.
materia psihica si cea fizica( caz ca-i gaurita de extenuare energetica), poate fi reparata – ajutand si insanatosirea- si prin utilizarea acestor sisteme axiale
marea problema este intodeauna prea dura materializare
de exemplu la crestini a lovi enoriasul cu crucea si cu biblia la cap nu duce la exorcizarea, ci la formarea demonilor
Uculeana, din partea mea steaua lui david poate sa faca opturi in aer sau flic-flac in spate,nu pot s-o sufar.Spre deosebire de pentagma ( pentagon pe care-l folosesc cu placere dar numa cu coarnele-n jos).crucea-mi place si ea.
Crezi ca ideea de a pocni enoriasu-n cap cu steaua lui david e mai reusita? Nu-i poti trazni nici pe-astia de-aici decit cu ciomagul asa ca-i pacat sa strici biblia sau crucea pe cineva.parea mea este ca o lovitura sanatoasa-n cap cu menora candelabrul evreiesc e cea mai eficienta:)))
Cred ca faza cuc rema-i de domeniul penetratiei mai degraba, adica unsa cu crema o piele nu mai capteaza nimic.Toate tratamentele shamanice pe care le stiu se fac pe pielea uscata.masajul craniului masajul cu oul intreg etc.etc.Sint citeva metode care se fac si cu mult,foarte mult ulei dar astea sint cele psihologice contra depresiilor a anxietatii insomniei si tot restul.
Da, diagnosticul psihic e demon rasucitor.te rasuceste pe tine, demonul nu iese .
NU stiu, de obicei cind ma culc am prostul obicei sa adorm si nu stiu cine ce-are de gind sa suga decit daca-i tintar si-atunci il pocnesc in capul meu ca pe el tot nu-l nimeresc.Oricum daca ma culc fara crema pe mutra sau pe corp am senzatia ca-mi fosneste pielea si ma scoate din sarite chestia asta.oricum am pielea uscata si daca incepe sa ma stringa s-a dus somnul.N-am inteles de ce bioenergiile astea nu dorm si ele umbla de nebune la supt.Cred ca iau steaua aia a lu david fara un colt adica pentagma si le trintesc una-n teasta de nu se vad.
apropo steaua lui david, am primit cadoua doua de-alea.Una am pus-o linga usa de la intrare pe-a doua pe peretele cabinetului, n-am stiut de ce ma nervam ori de cite ori intram in casa ori in cabinet.Am cautat de-am capiat pina le-am depistat.
@ucu
salutare in miez de noapte!
uite…sunt si situatii de agresivitate din partea altor forme de energie, dar nu la modul asta. te duci tu ca omul sa dormi si hop si “agresorul” calare pe tine!
daca nu provoci sau daca nu atragi…nu se intampla decat foarte rar.
cat despre crema, da Luana a zis bine. o piele imbibata cu uleiuri nu face un schimb de energie. revin la ideea cu “lacatul” pentru ca doar prin HARA ni se ia sau ni se da energie. liniile energetice ale corpului uman de acolo pleaca intr-un manunchi….etc etc.
si eu folosesc creme sau uleiuri de corp. nici mie nu-mi place o piele uscata (semn clar al unei slabe hidratari). dar cand am probleme ca cele discutate mai sus, renunut ptr o vreme la ele. de tot nu pot ca as turba! si fac tare urat cand turbez! ha ha ha
@ luana
si eu fac la fel. cand primesc cadouri e normal sa ma bucur. in unele cazuri, la ceva timp dupa nu prea mai am stare in casa. si bantui pana descopar ce ma racaie. functioneaza.
o seara frumoasa tuturor
Neata doamnelor domnisoarelor domnilor si etc.Aseara la 22 am cazut ca cioara de pe craca si-am adormit total.M-am trezit prost dispusa si cu chef de cearta drept pentru care am hranit toata familia cu piine cu unt.Acum toti sint cu ciocurile strimbate de nervi si boturile de asemenea.
Nelly, nu stiu cine-i magariu ala care ataca noaptea da stiu ca uneori o face indiferent daca am sau nu crema pe mine.Ma trezesc sfirsita si fara pic de vlaga-n mine.Probabil generez intr-un fel chemarea asta altfel nu-mi explic, cert este ca se intimpla.Alteori chem cu buna stiinta ajutorul dar atunci ma astept la vise ori atacuri, e stiut ca nu numai energii cumsecade vin la chemare ,pe cele agresive aproape m-am invatat sa le ignor.Aproape fiindca nu mereu imi reuseste.In orice caz fenomene ciudate ca lumini care incep sa pilpiie aer rece pe linga mine si ciupituri de tot felul le ignor.M-ams aturat sa ma tot scol sa sting lumini care dupa ce-am facut un pas se aprind din nou sau sa inchid diverse sertare care au chef sa vorbeasca si se deschid singure.De obicei ma cert in noapte cu mobilele si cei din casa s-au obisnuit la discutiile mele cu dulapul.:)))))))))))
Cadourile cind incep sa ma scoata din sarite le arunc de nu se vad insa problema-i pina le depsistez.
ce mai faceti voi azi?
November 22nd, 2008 at 11:01 am
sunt superbe!
November 22nd, 2008 at 12:02 pm
Intr-adevar, Uculeana are o gramada mare de talent. Nu numa la desenat.Dar ala la scris nu stiu de ce nu-l foloseste.Ma ard degetele sa povestesc despre ea da poate s-o faca si singura.Cu un bocanc doi de imbarbatare:)
November 22nd, 2008 at 3:38 pm
nuuuu, cu bocanc de imbarbataaaree
nuuuu am talent la scriiiiiiiiis ! cand am talent la ceva am si rabdarea pe masura.
rabdare la scris
deloc
chiar acum deoarece ieri acest blog nu a vrut sa posteze comentariul
dupa ce avusesem cu mine insami toata sa-mi explic clar repsectiva idee
din cauza asta mi s-a terminat toata rabdarea la scris si nu ma mai intereseaza sa reiau respectiva ideea s-o explic
la desenat si la pictat am ceva mai multa rabdare ,rabdare pe care mi-o creez mi-o inventez.
intr-adevar in afara de talentul la spontaneitate singurul meu talent real este rabdarea de a-mi creea rabdare.
p.s.ca o definitie
lipsa de rabdare intr-un domeniu este dovada de lipsa de talent in acel domeniu , de aia zic eu ca n-am talent la scris .
November 22nd, 2008 at 3:51 pm
Ba tre sa te contrazic.Eu am rabdare cind ma apuc sa fac ceva, dupa ce imit rece insa entuziasmul nu mai am rabdare, trebuie sa treaca o vreme sa am iarasi rabdare.Rutina ma innebuneste.O vreme am pictat in dementa am brodat in dementa o alta vreme ams cris ind ementa.Dupa aia mi-a trecut si-au trecut luni pina m-a luat dementa din nou.
November 22nd, 2008 at 7:13 pm
@Uculet:
“chiar acum deoarece ieri acest blog nu a vrut sa posteze comentariul
dupa ce avusesem cu mine insami toata sa-mi explic clar repsectiva idee”
Si eu am patit chestia asta de nenumarate ori pana ce am invatat doua lucruri:
1. Cand scriu un pic mai mult, de siguranta dau un “copy”
la ce am scris, inainte sa dau “submit comment”, asta pentru orice eventualitate.
2. Pe situl Luanei am observat ca daca se intampla cumva ca nu mi se afiseaza comentariul ( de obicei pt. ca nu am reusit sa descifrez corect codul si l-am scris gresit), daca dau “back”, ajung dinnou la pagina in care am scris comentariul si il gasesc acolo intact.
In sfarsit, imi pare rau ca nu ai mai avut rabdare sa scrii odata si sper ca pe viitor sa-ti fie de folos sfaturile mele.
November 23rd, 2008 at 5:57 pm
Uite ,vezi, Stanjenel, uitasem total de “back”; uitasem de parca nici n-as fi stiut vreodata !
Multumesc frumos: bunavointza ta e ca o compresa binefacatoare,ca o iluminare venind din secolul umanitarist al iluministilor .
November 23rd, 2008 at 6:27 pm
Cu ce zici ca ma contrazi, mãi Luanã!?
Nu mã contrazici ci te exprimi plastic, eufemistic;
…în timp ce pe mine mã da afarã din casã dorul de definitii excatedra.
Tu scrii -dupa cum citesc in ultimii 3-4 ani- scrii curent, efectiv ,cu talent de compozitie. Stilul tau este coerent, paginile scrise de tine pot fi considerate in critica literara drept categorii : nuvelisticã, sau ca la Caragiale: momente, schitze; cum deoarece totodatã scrisul tãu are larghetze, respiro, pagina dupã paginã,tempo, suflu, tu ai un mare talent de romancierã.
… ce numesti tu pierderi de entuziasm?!? asa ceva nu se vede din scrierile tale;
Exista un bioritm al muncii creatoare; pe modelul respiratiei uneori trebuie sa asimilam, sa meditam, sa permitem procesul gestatiei, alteori in prim plan se afla actiunea, scrisul in sine.
Deci nu despre lipsa de rabdare,nici depsre scaderea entuziasmului nu este vorba , ci depsre aspecte si faze ale muncii creatoare.
(iar eu nu am talent la scris, pentru ca efectiv nu am rabdare sa scriu. Dacã scriu, e ori pt. a propune un poem ,un cantec, ori pentru a mã gândi mai atent la definitia starii lucrurilor- ; Nu scriu pentru a da o forma publicabilã, decat foarte foarte rar,… si doar daca izbutesc o stare de parabola,poveste sau basm- de care sa fiu multumita. )
November 23rd, 2008 at 7:33 pm
@uculet : da, si eu uit mereu de “back” dar numai cand sunt la calculator, ca in viata, intr-una ca racul, tot “back, back”
November 23rd, 2008 at 10:46 pm
ucule n-am suflu, mi l-am pierdut azi si era sa-mi dau si sufletu.Am anulat pacientele si m-am trintit pe pat.Am dormit ca …nu situ ca ce-am dormit si numai vita de telefon m-a trezit dracu sa-l ia.Ce spui tu suna logic desi eu in carne si oase sint departe de-a ma considera in vreo legatura adevarata cu scrisul. Am o intrebare intrebatoare.Daca public taranul roman incluzint aproape taranul roman in el, accepti sa-i faci ilustratia?
h
November 24th, 2008 at 9:01 am
DA DA DA ….
@uculeeeeeeeeeee….accepta mai, ca nu e foc!
o saptamana plina de idei bune! pentru voi!
November 24th, 2008 at 10:13 am
La fel si tie Nelly, o saptamina plina de ce vrei tu.Mie mi-e grozav de somn.O saptamina plina de somn?:))))))))))))))
November 24th, 2008 at 7:34 pm
~~multumesc frumos NELY pentru apreciere cat si pentru calduroasele laude .
*;-)nu cred cã Luana intreabã asa intr-o doarã,totusi se pare cã somnul incomplet genereaza daplasari in constiintza temporala, Luana avind momentan senzatia( din cauza ca nu doarme ca lumea ,isi pierde suflul, dând în anginã, si-n astm) i se pare ca se afla intr-un timp revolut, pe vremea cand inca nu-si deschisese blogu”de fatza si nici vorba sa fi primit ilustratiile sub care tocmai scriem.deci,: ori ma complimentati si spuneti sincer ca astea nu-s frumoase, trebuiesc altele mai abstracte, ori refuzati categoric sa admiteti una ca asta, ; iar eu accept totul desigur in limitele mele de accptare
__________________________________________________________________
~~Stanejenel, te rog frumos : ce recomandari sã avem acum pentru Luana?se zice de nativii din zodia scorpionului cã tre’ sã doarma adinc, profund in lunile noiembrie , iulie, acestea fiind momentele joase ale bioritmului constelatiilor lor.
*sa-i zicem Luanei ca trebuie sa se odihneasca , sa bea laptic, sa nu mai bea cafea si sa doarma-?… sa-i recomandam noi asa ceva ar fi mai rau decat daca am deschide peste drum pravalie cu papuci, carti de telefon, bocanci ,farfurii volante .
___________________________________________________________________
Luana, visam azi noapte ca un tip fioros se postase indreapta ta, iar tu, pina a-i vedea chipul il intrebai omeneste daca stia de-o adresa,
omul acela era surprins ca cineva ii vorbea frumos si respectuos, tu intre timp-in vis- te metamorfozai (devenind o amica de-a mea din bucuresti medic)abandonand cautarea prin posetta, priveai in dreapta ta, spate ,constatind consternata ca te adresasesi unui individ cu sumbrã moaca de pirat; nu schimbai tonul jovial, ci-l intrebai blind de ce anume suferã si daca-l poti ajuta cu ceva;.visul continua in vizita pe la nepoti, nepoate, multa lume, strazi ,bulevarde, plecari in strainatate siin fine , ma trezeam cu senzatia ca tu, amica si nepotii mei participaserati in etape, rind pe rind la vindecarea unuia si aceluiasi borfas suferind de stomac, ce devinse fat frumos -cel -ospitalizat datorita miraculoasei voastre interventii cu piramide de cristal si ambulantze telefonic solicitate .
Tu trebuie sa ne explici mai coerent ce inseamna: a pierde suflul.
imi pare e ceva nervos- stress- lucrezi mult prea mult si nu asculti cand ti se spune sa iti iei sieste de ore lungi .
doar cat trebuie sa citesti tot ce-ti zic io acum si creste cota isteriei, normal,
mai ales ca te intreb acu’ si de multivitamine: cate si in ce fel ingurgitezi?
November 24th, 2008 at 8:04 pm
Multivitamine? pai cam o data la trei luni imi amintesc de ele.Am dormit ieri toata du-a amiaza si azi la fel.E drept c-am horcait mai putin si-am baut mai putina cafea, dar e absolut ocazional
Cum l-am vindecat pe grasanul nervos? Poate cu un bocanc in gura?
desenele tale sint bune asa cum sint.
November 24th, 2008 at 10:35 pm
ma bag si eu in vorba despre somn sau lipsa lui, privind asta din alt unghi.
nu dau sfaturi unui medic, ca s-ar caca lumea pe ea de ras! dar….
tu Luana stii la fel de bine ca si mine ca, daca ai avut pacienti haotici sau in lipsa de energie,i-ai completat voluntar sau involuntar.
iti pot da un exercitiu foarte simplu pentru recuperare de energie ( 15 min. de somn in acea pozitie echivaleaza cu 7 ore de somn normal).
eu il practic din 2000. dorm doar 4 ore pe noapte ( sincer, de mult mai multi ani decat din 2000) dar mai nou…cel putin 15min in acea pozitie. sunt in perfecta ordine.
daca o sa te intereseze, o sa-mi spui. zau ca nu are legatura cu contorsionismul!
tot ceea ce faci tu ptr pacienti tai implica schimb de energie. astia ti-o cam fura, ca sa zic asa. ei nu vor…asta e!
cat despre “o saptamana plina de somn” …nici nu ar fi asa de rau! hi hi hi
ptr. ucu !
mai ucule…mai ucule mai…ori nu ti-e bine nici tie?!
pai ti-a venit de duca, de ai dubii in privinta calitatii lucrarilor?
sunt foarte bune!
am vazut multe la viata mea si am multi prieteni pictori, graficieni, sculptori, decoratori, scriitori etc ….obosesc sa-i insir!
sunt suficient de stilizate, suficient de expresive……
au mesaj…
nasc ganduri!
ce Doamne vrei mai mult?
November 24th, 2008 at 10:38 pm
Nelly, explica-mi metoda ta de dormit in aceeasi pozitie 15 minute ,serios ma intereseaza.pacientele trag energie cit incape-n ele, am unele dupa care ma simt sfirsita total.Incerc sa ma apar dar tot fuge energia din mine.Nu mereu intre o pacienta si alta am timp sa refac energia si-asa una peste alta ma trezesc ca o lamiie stoarsa.Si mi se pare ca uneori somnul nu-mi ajuta.Asa ca astept metoda ta te rog.
Ce vrea Uca? pai din cind in cind ca noi toti are nevoie de-os carmaneala buna.
November 24th, 2008 at 11:04 pm
ok.
“cand te duci la somn, sa ai pielea curata si uscata, fara uleiuri pe ea.”
adica fara creme sau emolienti de genul asta. baia si atat.
“apoi iti pui o pereche de sosete grosute in picioare, care sa nu te incomodeze.”
sa nu stranga, sa nu zgarie.
“dormi pe burta, cu mainile in ce pozitie iti vine bine. sub cap, sau peste cap.
fara perna sau cu una de dimensiuni mici in grosime.
capul il tii intors spre stanga.
foarte imortant: capul spre stanga ta!
picioarele mai sus decat restul corpului, dar nu cu mult.”
cat ai pune o perna zdravana sub ele.
“daca esti friguroasa, te invelesti pana sub omoplati. nu acoperi niciodata zona cervicala.”
este un exercitiu yaqui…un trib indian din Mexic cam cu 10.000 de ani inaintea tuturor indienilor de care mai stim cate ceva.
SHAMANII ..astia sunt. incearca sa ma crezi, desi nu ai motiv concret.
asa trebuie sa dormi.
cat despre a nu mai lasa cuconetul sa-ti fure energia….
gaseste “un lacat” pentru HARA.
HARA…oceanul de energie al fiintei umane, este intre plexul solar si cam la 2-3 degete deasupra ombilicului.
eu, crestina fiind, imi fac cruce peste zona asta.
gaseste ceva in care crezi cu tarie, daca nu….inventeaza un gest pentru asta! un cuvant, o rugaciune, un semn…orice! dara fara sa te indoiesti vreodata ca nu te-ar ajuta!
mda…suna tare ciudat ce zic! sunt crestina, practic shamanism-ul (calea visatorului) …ma rog! pentru mine Dumnezeu este …
ESTE. atat!
sper sa-ti ajute.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….vezi ca dupa cateva zile in care vei dormi asa, o sa cam “tzopai” din surplus brusc de energie. nu o sa ai stare!
dar apoi te echilibrez in mod firesc.
November 24th, 2008 at 11:10 pm
“echilibrezi”
November 24th, 2008 at 11:13 pm
ma bucur de cunostinta si eu practic shamanismul.Sint chiar viitoare sefa de trib:) in siberia unde una din surorile bunicii corpisnita aia care s-a anscut de culoare neagra de-au zis toti ca-i negresa…e marea lupoaica conducatoare si sanu ma intrebi cum a ajuns o evreica nemtoaica sa faca chestia asta ca habar n-am.Am fost la ea in luna mai si am devenit bloc de gheata,lasa ca-ti poevstesc.la noapte o sa incerc exercitiul tau capul spre stinga spui? Ok, sa vedem cum reactioneaza nebuna de tiroida.mersi de indrumare.
Semnul meu ar trebui sa fie steaua lui david dar nu ma inteleg cu ea sub nici o forma nu pot s-o sufar chiar dar o sa-mi fac un semn, il gasesc eu.poate un talisman cu un corb, ori sarpe.sint nascuta-n noiembrie,zodia sarpelul.Tu?
November 24th, 2008 at 11:22 pm
13 februarie, varsator, maimuta de pamant.
libera ca pasarea cerului.
da…un corb!
firar’ sa fie…shamanii si semnul corbului!
da, spre stanga si nu altfel. poate ca nu va avea rezultate chiar din primele 2-3 zile. insista, te rog.
cat despre tiroida…pacaleste-o! pasele energetice asupra ei o pot echilibra suficient cat sa te mai scuteasca!
Doamne…..daca esti viitoare sefa de trib, sincer (chiar nu glumesc) ai cam
pus-o! ca nu te prea lasa Universul sa te joci cu asta! adica te lasa…da vai de dosul tau apoi, ca nu-i de luat in gluma!
November 24th, 2008 at 11:37 pm
LA MULTI ANI!
November 25th, 2008 at 9:16 am
Nellyyyyyyyyyyyyyyy,am incwercat aseara, poti sa-ti spun c-am rezistat 15 minute in primele 5 m-a desfundat de-a inceput sa-mi curga nasul sa-mi hiriie gitul si sa aud avioanele care patruleaza in cursa pe linia tel-aviv gaza:) ba chiar am vrut si pipi.Dupa 5 minute tiroida a inceput sa se zbintuie da am ignorat-o total, spre sfirsit m-au cam deranjat titzele ca stateam pe ele da le-am dat pass parole:) Oricum am cascat groaznic tot timpul si daca reuseam sa ignor efectele secundare precis dormeam.In orice caz continui ca mi-a placut.
Stiu c-am pus-o si-n final va trebui sa-mi iau faptura si sa o car la copiii aia.Nici nu-i chiar asa de rau acolo cinstit, dar inca ma intreb de ce nu-si aleg unul dintre ei, sau mai degraba de ce nu si-au ales pina ce sora-sa lui bunica-mea a aterizat acolo.Nebanuite-s caile universului si cred ca sa alegi o psihiatra sefa de trib la shamani e o ironie totala, dar nu prea hotarim personal…
Intrebare: cu ce mina se face cruce?
November 25th, 2008 at 7:24 pm
Deci Luana, daca esti scorpion, inseamna ca deja a fost ziua ta asa ca pot sa-ti urez LA MULTI ANI!, multa sanatate si sa-ti tina Dumnezeu naravul, ca ne inseninezi zilele.
( Cand ai zis ca in noiembrie e ziua ta am crezut ca esti sagetator ca fiica mea, ea-i nascuta pe 26, si asteptam sa treaca luna, ca nu cumva sa-ti sa-ti fac uraturile inainte de
ziua ta .
November 25th, 2008 at 8:47 pm
Multumesc Stinjenelule.A fost ziua mea, pe 2 noiembrie. Da felicitarile-s bune oricind. La multi ani fiicei tale si mute succese-n tot ce face, iar tie sa te bucuri de ea si de tot ce face.
November 25th, 2008 at 9:39 pm
ha ha ha ….ce de efecte secundare la exercitiu! dar nu-i nimic grav.
ma bucur sa stiu ca vei continua.
crucea se face cu mana dreapta (dar cred ca intrebarea era retorica!)
m-am gandit la Steua lui David si la faptul ca nu o poti suferi. nu stiu eu motivele tale, dar pe cele de ordin general le banui. incarcatura energetica multa…multa suferinta pe un simbol. dar eu stiu ca el este mai de mult in istorie si semnificatiile esoterice sunt usor altele.
in fine…iti vei gasi tu cel mai bun “lacat”.
daca pleci de la gandul ca esti un “bun releu” energetic, vei lasa sa treaca prin tine energiile lor (pacientilor) si vei da mai departe din ceea ce primesti la randul tau din univers. nu oprii nimic de la ei. lasa ca sa curga tot. gandeste-te la sursa ta de energie si fii in permanenta legatura cu ea. nu stoca si nu genera tu energia cand faci tratamente. de asta te simti secatuita. generezi pentru ca astia au nevoie, ei iau de la tine si tu nu mai poti.
retii si generezi energie doar in scopuri ce te vizeaza direct. in si pentru faptele (actele) tale.
cat despre cine pe cine alege…inclin sa cred ca universul ne-a ales de mult, am consimtit si noi cumva la asta chiar daca nu ne mai amintim…..si altfel spus: trebuie sa o faca cineva si pe asta, nu?!
ha ha ha….da da…chiar e o ironie! dar crezi ca un fost om de presa (radiotv), actualmente muncitor in arhitectura (desenator) e mai potrivit?
stiu cum facem: eu ii duc cu vorba-cateva emisiuni pe zi si i-am terminat cu nervii- iar tu ii tratezi! bine?
daca nu, ne-am fript!
November 26th, 2008 at 9:25 am
Nelly, de cind trateaza psihiatria ceva mai fata? Pot sa le dau apstile, de-alea care se bat cap in cap, ca orice medic care se respecta.Ii trec de la cald la rece pina se vindeca singuri:)
Nu-mi place ateaua lui David fiindca detest colturile goale.Prea multe colturi goale, 6 intr-un singur semn cu mijlocul descoperit.Nu mi se pare c-ar apara pe cineva si din cite s-a dovedit nu s-a aparat niciodata pe el insusi.Crucea-mi place imi place simbolul de la inceput, cel egiptean adica.De ce se face cu mina dreapta cind stinga-i cea cu inima?
Ce facem noi acuma probabil c-am acceptat cindva desi nu-mi aduc aminte sau nu am acceptat la modul de accept direct cum sintem obisnuite.Nu cred ca e important in fond.Unii se nasc sa fie profesori altii se nasc sa fie avocati noi ne-am nascut sa fim ce sintem.Da shaman in siberia mi s epare totusi o chestie …deosebita,nu?
November 26th, 2008 at 5:39 pm
LA MULTI ANI , STANJENEL, tie si fetitei tale.Fericire,multã sãnatate, bucurii.

- o vorba din batrini zice intre 24 si 26 noiembrie se nasc sagetatorii -directori- de fabrici, uzine si coperative de arta.
____________________________________________________________________
dragi doamne despre samanism
deoarece mai tot ce scriu oricum, vine inteles cam anapoda, s-ar putea sa fie din cauza mea ,oare?si totusi nu abandonez scrisul da’ iata, ma arunc in noianul cuvintelor
a-)despre energizare – dezenergizare
singura metoda de a crea o punte regeneratoare intre terapeut si pacient(e),o punte, da, deoarece terapeutul nu trebuie sa iasa extenuat din sedinta, ci cu satisfactie de a fi constat o cat de infima dar concreta imbunatatire a starii subiectului -pacient- deci singura punte regenerativa este dialogul
bla bla -pe teme de suflet – in care si terapeutul pune propriul suflet …
cat suflet poti pune fara a te expune morbului absorbant extenuant .
tatonand capacitatea pacientului de a conecta zona sufleteasca in discutie-
diagnosticul psihic este demon rasucitor;
beteagul cauta sa te convinga sa intri cu el in luntrica orbecatuitoare rasucirea sa;
tu nu-l lasi sa te joace el pe tine, deoarece el nu stie sa joace- de aceea e diagnostic-
b)-am sa probez si io somnu’ pe burtica regenerator-
stiu ca face f. bine-
insa chestia cu absentza de crema? NU ,nu cred(…)
eu-daca nu uit- inainte de somnic imi pun sapte tone de nivea pe pleoape si inca–un zbenghi pe frunte(in locu’unde-si picteaza indianele cel punct rosu) -
_______________________________________________________________- ,
November 26th, 2008 at 6:06 pm
metode in apararea portilor, usilor, schacrelor…
HARA
privit ca forma(spatiu) axial, crucea reprezinta-conecteaza :
(BIPLAN)
+
+-|-+
+
zenit-nadir , dreapta-stinga-
sus-jos,nord-sud,…(in numele tatalui si-fiului (la crestin)
est-vest,vecini-neamuri,…(si-al duhului sfint(la crestin)
(SPATIALIZAt)
inainte-inapoi,viitor-trecut.
etc…toate aceste reprezentari trebuies constientizate punct cu punct, lucru simplu pt. cine are obisnuinta de a scrie jurnal de bord.
………………………………………………………………
crucea lui david insasi are la baza un sistem axial -sinequanon.
din cea mai adinca vechime, crucea lui david este o descriere a metodei de gimnastica /mentala (-sus-jos-dreapta, stinga, diagonale, duct ducator la unitate si nedezmembrare)
o gimnastica inteligenta venita in ajutorul omului, fiinta conectata atit la la planul social, cat si la natura, stele, dumnezeu.
sistem axial ce presupune constientizarea verticalei si orizontalei
-notiuni concret anatomice ale fiintei BIPEDE si arhitecturii sale imobiliare.
materia psihica si cea fizica( caz ca-i gaurita de extenuare energetica), poate fi reparata – ajutand si insanatosirea- si prin utilizarea acestor sisteme axiale
marea problema este intodeauna prea dura materializare
de exemplu la crestini a lovi enoriasul cu crucea si cu biblia la cap nu duce la exorcizarea, ci la formarea demonilor
November 26th, 2008 at 6:32 pm
Uculeana, din partea mea steaua lui david poate sa faca opturi in aer sau flic-flac in spate,nu pot s-o sufar.Spre deosebire de pentagma ( pentagon pe care-l folosesc cu placere dar numa cu coarnele-n jos).crucea-mi place si ea.
Crezi ca ideea de a pocni enoriasu-n cap cu steaua lui david e mai reusita? Nu-i poti trazni nici pe-astia de-aici decit cu ciomagul asa ca-i pacat sa strici biblia sau crucea pe cineva.parea mea este ca o lovitura sanatoasa-n cap cu menora candelabrul evreiesc e cea mai eficienta:)))
November 26th, 2008 at 6:35 pm
Cred ca faza cuc rema-i de domeniul penetratiei mai degraba, adica unsa cu crema o piele nu mai capteaza nimic.Toate tratamentele shamanice pe care le stiu se fac pe pielea uscata.masajul craniului masajul cu oul intreg etc.etc.Sint citeva metode care se fac si cu mult,foarte mult ulei dar astea sint cele psihologice contra depresiilor a anxietatii insomniei si tot restul.
Da, diagnosticul psihic e demon rasucitor.te rasuceste pe tine, demonul nu iese .
November 26th, 2008 at 8:33 pm
de-acord cu vorba cui zicea:Luana dragã, tie-ti Dumnezeu viu harul hazului.
hahaha,ooptuuuri flic-flac!! haha.
insa rid io rid, da’ asta-i ideea gimnasticii mentale giumbuslucare .
cand e pielea uscata …in timpul somnului e cã porii nu sunt apãrati de agresivitatile astrale cele ce absorb bioenergiile de peste tot de unde apucã,
November 26th, 2008 at 8:44 pm
NU stiu, de obicei cind ma culc am prostul obicei sa adorm si nu stiu cine ce-are de gind sa suga decit daca-i tintar si-atunci il pocnesc in capul meu ca pe el tot nu-l nimeresc.Oricum daca ma culc fara crema pe mutra sau pe corp am senzatia ca-mi fosneste pielea si ma scoate din sarite chestia asta.oricum am pielea uscata si daca incepe sa ma stringa s-a dus somnul.N-am inteles de ce bioenergiile astea nu dorm si ele umbla de nebune la supt.Cred ca iau steaua aia a lu david fara un colt adica pentagma si le trintesc una-n teasta de nu se vad.
apropo steaua lui david, am primit cadoua doua de-alea.Una am pus-o linga usa de la intrare pe-a doua pe peretele cabinetului, n-am stiut de ce ma nervam ori de cite ori intram in casa ori in cabinet.Am cautat de-am capiat pina le-am depistat.
November 26th, 2008 at 11:07 pm
@ucu
salutare in miez de noapte!
uite…sunt si situatii de agresivitate din partea altor forme de energie, dar nu la modul asta. te duci tu ca omul sa dormi si hop si “agresorul” calare pe tine!
daca nu provoci sau daca nu atragi…nu se intampla decat foarte rar.
cat despre crema, da Luana a zis bine. o piele imbibata cu uleiuri nu face un schimb de energie. revin la ideea cu “lacatul” pentru ca doar prin HARA ni se ia sau ni se da energie. liniile energetice ale corpului uman de acolo pleaca intr-un manunchi….etc etc.
si eu folosesc creme sau uleiuri de corp. nici mie nu-mi place o piele uscata (semn clar al unei slabe hidratari). dar cand am probleme ca cele discutate mai sus, renunut ptr o vreme la ele. de tot nu pot ca as turba! si fac tare urat cand turbez! ha ha ha
@ luana
si eu fac la fel. cand primesc cadouri e normal sa ma bucur. in unele cazuri, la ceva timp dupa nu prea mai am stare in casa. si bantui pana descopar ce ma racaie. functioneaza.
o seara frumoasa tuturor
November 27th, 2008 at 9:12 am
Neata doamnelor domnisoarelor domnilor si etc.Aseara la 22 am cazut ca cioara de pe craca si-am adormit total.M-am trezit prost dispusa si cu chef de cearta drept pentru care am hranit toata familia cu piine cu unt.Acum toti sint cu ciocurile strimbate de nervi si boturile de asemenea.
Nelly, nu stiu cine-i magariu ala care ataca noaptea da stiu ca uneori o face indiferent daca am sau nu crema pe mine.Ma trezesc sfirsita si fara pic de vlaga-n mine.Probabil generez intr-un fel chemarea asta altfel nu-mi explic, cert este ca se intimpla.Alteori chem cu buna stiinta ajutorul dar atunci ma astept la vise ori atacuri, e stiut ca nu numai energii cumsecade vin la chemare ,pe cele agresive aproape m-am invatat sa le ignor.Aproape fiindca nu mereu imi reuseste.In orice caz fenomene ciudate ca lumini care incep sa pilpiie aer rece pe linga mine si ciupituri de tot felul le ignor.M-ams aturat sa ma tot scol sa sting lumini care dupa ce-am facut un pas se aprind din nou sau sa inchid diverse sertare care au chef sa vorbeasca si se deschid singure.De obicei ma cert in noapte cu mobilele si cei din casa s-au obisnuit la discutiile mele cu dulapul.:)))))))))))
Cadourile cind incep sa ma scoata din sarite le arunc de nu se vad insa problema-i pina le depsistez.
ce mai faceti voi azi?